دستگیری سارقان حرفه‌ای طلافروشی در اسدآباد 

جانشین انتظامی اسدآباد گفت: ۲ سارق حرفه‌ای زن که اقدام به کلاهبرداری و سرقت از طلافروشی در این شهرستان کردند دستگیر شدند.

سرهنگ احمد نظرآبادی گفت: اواخر هفته گذشته ماجرای کلاهبرداری و سرقت ۲ زن از یک طلافروشی در سطح شهر گزارش شد و موضوع با تشکیل پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: این ۲ زن با خرید طلا از فروشنده و با شگرد خاص درخواست شماره کارت برای انتقال وجه کردند و با تهیه رسید جعلی بانکی و ارسال از طریق گوشی همراه به فروشنده، مدعی پرداخت شدند.

جانشین انتظامی اسدآباد گفت: شیوه "بدل‌اندازی" آن‌ها با کلاهبرداری، سرقت و تحصیل مال نامشروع موضوعی بود که عوامل پلیس آگاهی اسدآباد مورد پیگیری قرار دادند.

سرهنگ نظرآبادی گفت: به منظور عملیاتی شدن این پرونده، پس از هماهنگی با مراجع قضائی، متهمان شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت لازم و همچنین اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران پلیس آگاهی و اطمینان از صحت موضوع، این ۲ زن در یکی از طلا فروشی‌های شهر در حوالی میدان "غدیر" اسداباد دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافتند.

او گفت: متهمان پس از مواجهه با قرائن و شواهد موجود، به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده ومعرفی به مراجع قضائی با قرار مناسب، روانه زندان مرکزی همدان شدند.

جانشین انتظامی شهرستان اسدآباد در خاتمه با ارائه توصیه‌های پیشگیرانه به بازاریان، گفت: چنانچه شهروندان و یا کسبه بازار در هفته‌های اخیر با این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند در اسرع وقت به پلیس آگاهی این شهرستان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار